Melati goes to meet them across the globe. She wants to understand how to hold on and continue her action. From the favelas of Rio to the remote villages of Malawi, from makeshift boats off the island of Lesbos to Native American ceremonies in the mountains of Colorado, Rene, Mary, Xiu, Memory, Mohamad and Winnie reveal a magnificent world, one of courage and joy, of commitment to something bigger than oneself. At a time when everything seems to be or has been falling apart, these young people show us how to live. And what it means to be in the world today.