The place of mankind among the living is the main topic. At the instigation of Cyril Dion, who already gave us his vision with TOMORROW, and the primatologist Jane Goodall, two teenagers will embark in an extraordinary quest: to find another way of living alongside other species, more as roomates than predators. To do so, they will travel and meet with scientists and activists all over the globe.