At the age of 62, the legend of flamenco music Jorge Pardo comes into the challenge to gather a band with the greatest musicians from today for a unique fusion concert, accepting for the first time to be on the front of the scene with his flute and saxophone.
Will he succeed in organizing the concert of his life? And if so, with what success? TRANCE is a human trip full of exceptional musical performances, in intimacy and on stage, featuring stunning artists in the most ambitious film about Flamenco music for many years.