Since his daughter’s death, Moshe lives alone rejecting his wife whom he blames for this tragedy. In order to get out of his confinement, he accepts a job from the Jerusalem Post Office, unaware that it is for a very special division : The Department of Letters to God. Moshe will face humanity in its most secret privacy, sometimes most fanciful wishes. He doesn’t believe in anything anymore but a series of strange events will transform his bitterness and lead him to discover how forgiveness can reconcile him with his wife and bring him peace again.