Have already wanted to become someone else? When he arrived in New York, Titus Gandy chose to follow Robert Burck in order to become the first Naked Black Cowboy of Times Square. Dressed only in briefs, a pair of cowboy boots, and a cowboy hat, he walks the streets around Broadway to amuse people. But is there a trap in wanting to become a character you play everyday? And what if the iconic role he has made for himself is only a dream that hides his true personality? More than ever, Titus Gandy finds himself at the crossroads of different worlds.