By a miracle, one fall day at the Centquartre arts center in Paris, ten dancers came to show what they could do during the Fous de danse (Crazy About Dance) event initiated by the Musée de la Danse and Boris Charmatz. Fifteen years old, they displayed an exalted spirit and an uncompromising optimism, with their pockets full of sophisticated street dance references.