Play! is a live performance undertaken by an actor (performance capture) and musician, accompanied by a film screened in the background. The world of the performance projects us into that of Play Time by Jacques Tati. It stages a slice of life in a five-apartment building and draws on the comedy of situations that arise when the action of one of the inhabitants unwittingly produces consequences affecting the life of one of his neighbors.