A computer opens a window onto vast knowledge that people can develop and share through the internet. It is a question of a circle between data and knowledge, it is a vehicle for travel and to transform oneself. Eve travels in a computer, in a brain, in another intelligence. She witnesses the multiplication of space and time, of the poetry of coded languages and the possibilities of technology and the imagination.