Europe welcomes a great number of immigrants and the percentage has increased with the migrant crisis of the past few years. We are open to migration, but continue debating how to managed the impact of cultural diversity. The choreographic depicts the concept of one's home and migration, conveying in movement three texts by the writers Claudie Lesselier, Pico Iyer, and Warsan Shire, with six dancers from the Barcelona urban scene.