This is the second moment in the modern woman's life when nature and culture collide: she finds herself faced with the ticking of her biological clock combined with social pressures that force her to choose between seeking fulfillment in motherhood or elsewhere. Yet the feminine force, in all its multiplicity, can embrace all of these roles without having to choose between them. Here lies the question of reconciling the warrior impulse and procreative love.