There is an ambiguity in the way we raise girls, between innocence and audacity, between submission and duplicity. How often has modern society chosen a defenseless young girl to confront an enemy, as Ruby Bridges Hall was made to do in her time? While attempting to constrain and lock up the spirit of Lilith, the free and powerful woman that lives and breathes in every young girl, the only option society offers to being a submissive woman is to become an Amazon, a female warrior. Daughter, be a man!