December 2012. After four months in captivity in Syria, two French reporters are released.
Following a day of interrogations and medical exams, Gabriel is allowed to see his loved ones: his father, his ex- girlfriend Naomi... His mother lives in India, where he grew up. She has cut ties with everyone.
A few weeks later, unable to find his bearings, Gabriel decides to leave for India. He moves into his childhood home in Goa, and meets Maya, a young Indian girl.