After the terrible January 2010 earthquake in Port-au-Prince, an intellectual bourgeois couple struggles to reinvent a life amid the rubbles of their luxurious home. Needing money to survive, the couple decides to rent the remaining habitable part of the villa to “Alex”, a high-level foreign relief worker.