Just before Christmas, in the suburban high-rise fringes to the west of Paris, 25-year-old Stéphane, Joëlle, Xavier and Sonia decide to go for a walk in the park above the town where they spent their teenage years. While wending their way through curving alleys, they recall their favorite pop songs, and talk of their work, sex and failed ambitions.