In July 2016, a team goes in search of the island of Utopia, the ideal society depicted by Thomas More in his 1516 book. On board a raft that they built themselves, they go down the Ille-et-Rance canal until they reach the sea, before heading out into the ocean.
On board with my camera, I followed the start of this crazy, contemporary adventure. This film constitutes the logbook.