December, 2010. Suffering from bipolar disorder, I had a manic-depressive episode that was so intense it left me with almost total memory loss. All I have left is dozens of hours of rushes and two notebooks filled with writings, collages, and drawings – traces of my time spent at a psychiatric clinic. More than four years later, those few months of my life remain inaccessible to my memory. The aim of this film is to reconstitute those memories.