Before entering a prestigious American university, Gabriel Buchmann decided to spend a year traveling the world. After ten months on the road with his backpack full of dreams, immersing himself in the cultures of many different countries, he arrived in Kenya, determined to discover the African continent—until he climbed to the top of Mount Mulanje in Malawi, and reached his final destination.