After serving in Afghanistan, Vincent, a victim of posttraumatic stress disorder, is hired as a security guard for Jessie, the wife of a wealthy Lebanese businessman, while the latter is away from their estate, "Maryland". Vincent is strangely fascinated by this woman he must protect, while at the same time suffering from anxiety and hallucinations. Despite the calm that seems to reign in "Maryland," Vincent senses an exterior threat.