When Gino meets Bénédicte, it's love at first sight. Passionate. Unconditional. Fiery. But Gino has a secret. The kind of secret that can endanger your life and the lives of those around you. Gino and Bénédicte will have to fight against fate, reason, and their own weaknesses to save their love.