After their mother dies, Dany and his brother Odysseas, 16 and 18 years old respectively, set out from Athens to Thessaloniki to find their Greek father, a man they've never met. Albanian on their mother's side, they are strangers in their own land and want their father to legally recognize them so that they can have Greek citizenship. Dany and Ody have also promised each other that they'll participate in a popular singing competition, which could make life easier for them if they win. This journey will test the strength of their bonds, what's left of their childhood, and their love for Italian songs.