They've just arrived in France. They are Irish, Serbian, Brazilian, Tunisian, Chinese, and Senegalese. During a year, Julie Bertuccelli filmed the exchanges, conflicts, and joys of this group of students aged between 11 and 15 years old who all attend the same class to learn French. In this small theater of the world, the innocence, energy, and contradictions of these adolescents are expressed. Driven by the same desire to change their lives, these students challenge many established ideas about youth and integration, and give us hope for the future.