In the Gardens of Crau, there is Andrée, the elegant seamstress, Françoise and his inseparable baby monkey, André, tireless singer of Java Blue, Lucie with her devastating humor, Maria the Greek. So many people who live with the Alzheimer's disease as misled into unknown country, on the borders of forgotten past, in a story which reinvents every day.