Julien and Agatha appear to be a great couple, loving, caring and seem to feel complete with each other. Though Julien often gives the impression of being interested in other girls, his lover doesn't care all that much and sometimes even looks like she's encouraging him to do that. It all changes when they meet an American woman who'll change their lives and their perception of love.