Jeff (Georges Rouquier) is the mastermind who has planned a successful robbery. When he fails to show up for the job, his girlfriend and his young protégé Laurent (Alain Delon) are put under guard to wait for the boss to arrive. Laurent manages to overpower the guard and escapes with Jeff's girl. An exciting chase scene through a zoo ends in a gunfight and one of the thugs being stung to death by a bevy of bees. In the final dénouement, Jeff and Laurent face each other down in a battle for all the money.