The discontent of a young married couple forms the backbone of this story, in which the husband works too hard at his job (which supports their two children) for his wife, who needs more physical affection than he is capable of providing. Meanwhile, she has developed a crush on a teacher. When his doctor tells him to slow down, it doesn't particularly help their relationship.