Galia prevents another desperate woman from jumping into the Seine to kill herself. The woman tells Galia that she wanted to die because she could no longer endure her husband's cruelty. Galia decides to get revenge upon the husband by leaving the suicide note where his wife placed it. She hides nearby to see the husband's reaction, but instead ends up meeting the husband and falling in love with him.