Death, it is perfect happiness exults my grandmother celebrating her ninetieth birthday during a macabre practical joke of which the family has the secret. Happiness seems perfect also in these images of 1943, shot by her and her close relations, taken refuge in Chambon-sur-Lignon. As if to play and laugh at death was the only means to avert the obsession. This dumb obsession, I take it to Benares, in India, where the living and the dead share the same territory.