Nouakchott Point Kilometric 0: a group of young Mauritanian go to meet the inhabitants of Nouakchott to understand how their activities join the urban environment of the Mauritanian capital. In spite of the daily difficulties, each look to find economic and ecological solutions for the problems of all.