A small open-air tennis club, crushed by sun. The match to be followed is particular: it is the one of a man who plays against himself, in front of the training wall. Alone, with his own thoughts, his memories, his obsessions. Between two balls which click on the wall, some ambiguous characters begin then to invade the court and Anselme loses himself, as in an awakened dream.