Sixteen-year-old Solène is going crazy spending her summer vacation in a deadly dull, small regional burg sweltering in the sun. When Antoine arrives on the scene, revving his motorcycle and flexing his forty-year-old muscles inside his leather jacket, it's only natural that Solène takes action.