Grégoire Canvel has everything going for him. A wife whom he loves, three delightful children, a job that excites him. He's a film producer. Discovering filmmakers, accompanying films that correspond to his idea of cinema, open and free and close up to life - that's his reason for living. His vocation. Grégoire finds total fulfillment in his work, to which he dedicates almost all his time and energy. Hyperactive, he never stops, except for weekends, which he spends with his family in the countryside. These interludes are as precious as they are fragile. Grégoire's confident bearing and charm have won him admirers everywhere. He seems invincible. And yet, his prestigious production company, Moon Films, is unstable. Too many films produced, too many risks taken, too many debts. The dangers become clearer. But Grégoire continues to keep moving forward, no matter the cost. Just where will this headlong rush lead him? One day, he's obliged to face up to reality. A word hovers: failure. And a deep lassitude, which will soon, secretly, turn into desperation.