As Yves Saint Laurent, one of the greatest Parisian haute couture designers, draws the sketches for his final collection, behind the scenes, Pierre Bergé manages a series of events to celebrate the fashion icon as a modern myth. Immersed inside the couture house during YSL’s final two years there, documentary filmmaker Olivier Meyrou’s camera films the YSL-Bergé duo.