Threading your way at 10 knots through a shoal of tuna on the hunt, accompanying dolphins in their joyous rush, swimming with a great while shark, shoulder to fin... It's like being a fish among the fishes.
After Le peuple migrateur (Winged Migration), Jacques Perrin and Jacques Cluzaud lead us, thanks to new and ingenious film shooting techniques, to the heart of the oceans on the path of discovery of unknown or neglected marine creatures. Océans wonders about the imprint mankind imposes on wildlife and responds with images and emotion to the question: "The ocean? What is the ocean?"