Just when the extreme right is about to take power, some young kids from the projects commit a hold-up. Chased by aggressive cops, the members of the gang go beyond the “boundary” of their own violence. They take off in a car and end up in a remote inn in the middle of a forest, near the Luxembourg “boundary.” The owners of this strange establishment, welcoming at first, slowly reveal their true faces: those of madness and death. Purifying butcher’s hooks, aggressive pigs, uncalled-for pistol-whippings, knives sharpened to the extreme, crazy cannibalism, Neo-Nazis on the comeback: the buddies must confront absolute pain and overtake the “boundary” of extreme horror. All of this with a one and only aim: to survive. Or die quickly!