When Gordon Smash tries to get away with the loot from a successful diamond heist, his fellow conspirators shoot him in the back. Smash manages to get a clue to newspaper reporter Robert Foster, who sets of to retrieve the diamonds. Despite becoming a target for the rest of the gang, Foster prefers to rely on fashion model Arabella and news paper photographer 'Flash' instead of the more seasoned Inspector Chandler.