Julien Dandieu, leader of the socialist political party PRU is asked to be part of the new conservative government as minister of foreign affairs. However his reputation is somewhat tarnished by his adulterous relationship with Creezy, a fashion model seen on every magazine cover. Ready to sacrifice his family for his career, he is eventually faced with the ultimate choice: his career ambitions or a lifetime with his beautiful girlfriend, who has recently mysteriously disappeared.