A bank robber is finally released after serving 10 years. His being paroled is due to the influence of his old friend, a social worker. The ex-convict returns to his wife and begins living an honest life. Unfortunately, his old crook friends begin trying to lure him back to crime. Following a prison riot, the social worker ends up living in the same town as the ex-con. They become close friends until the ex-con's wife is killed during an accident. He finds a new wife, but their happiness is marred by the cop who keeps harassing him.