Hugo Sennart is a French Gypsy, wanted by the police for theft. The same inspector who's searching for him is also looking for a jewel thief, Yan Kuq, whose wife has died under suspicious circumstance just after a major burglary. The Gypsy needs to settle a few scores and make one more heist before going to ground, and, by coincidence, his path takes him close to Yan, who's hiding in the hotel of a close friend and former lover, Ninie. The Gypsy lives by a code of honor, which puts him at risk on occasion; and he despises those who treat his people as worse than dogs. The police close in. Is there honor among thieves?