Ben Rock, a fan of everything American, sets off for the USA, leaving behind his girlfriend Blanche who is expecting his child. Blanche brings up Marco on her own, while hiding the truth from him about the past. As an adolescent, Marco glorifies his father because he thinks he is dead. On his return from the States, Ben Rock moves into an apartement opposite Blanche's hoping to win her back. When Marco learns of his father's identity, he rebels during an epic outing in a cadillac...