Having crossed the station running and by knocking down the travelers, a young man, Arthur, is going to take refuge in a restaurant. There, Elena, the waitress, a very grey girl, confuses him with the extra that she has been waiting for. Arthur plays the game. But he is intrigued by Elena for whom he feels a big complicity and a diffuse feeling. The restaurant owner, he, looks unfavourably on the presence of this extra with a bizarre behavior. At the end of their service, the two young people leave into a crazy night full of naivety, spontaneity and joy of living which will lead them each of them in their way on the rails of freedom.