Jean is 30 and lives with 17-years-old Laura. Their love is violent and stormy. He throws himself into life without knowing how to choose or how to say no. And he gets burned. He becomes HIV-positive. Laura's romantic love and the danger hanging over him open him up to the world and to others. He learns how to love. A hymn to life and to those who live it to the hilt...