It's the night of May 2, 1945. Having battled the Bolsheviks in the name of Wehrmarcht, the Finnish general Smyslovsky and survivors of his army cross into Liechtenstein to seek refuge. This defeated army is accorded political asylum. Liechtenstein refuses to relent to the pressure of the Allies and the threats of the Soviets who have come to claim these "traitors"...