Stephen Fleming, a conservative MP recently promoted to State Secretary, has been married for 25 years to Ingrid, with whom he has a very affectionate relationship. They have two children: Martyn, a brilliant political reporter, and Sally, a bright, curious teenager. He doesnUt know what is in store for him when he meets his sonUs girl friend, Anna Barton, at a reception at the French Embassy...