In the Eighteenth Century, the "Traveling Company of Scenic Arts" composed of Tyrant, Lady Leonarde, Serafina, Isabella, Leandre, Zerbina, Matamore and Pulcinella gets lost while traveling to Paris in bad weather. They see a castle and ask the servant Pietro if they can spend the night. They soon learn that the destroyed castle belongs to the ruined nobleman Jean Luc Henry Camille, the Baron of Sigognac.