Somewhere in Europe, somewhere in time, in a city where crime and corruption have a free rein, a few citizens decide to react, create their own court and carry out their own sentences. This organization is made up of ordinary people, the normal "man in the street". Kidnapping, a summary trial, execution: the Murder Bureau strikes harshly with the utmost discretion, on the fringe of the official judicial system. Until the day when the organization's founder and leader, the tailor KMB, undertakes to dissolve it by radical means - the methodical elimination of all its members. During this time, Inspector Raoul tirelessly diverts his investigations to seduce Eva, the beautiful widow and victim...