A rapacious thief regularly frequents a restaurant, accompanied by his wife, with the aim of enhancing his respectability. Instead of finding social gratification there, he becomes familiar with his wife's eroticism and his own humiliation. In the parking lot, the toilets, the kitchens, and the dining room of this restaurant, ten days of preparing, swallowing and vomiting food suggest that everything, absolutely everything, is edible, although not necessarily nourishing...