Charles Cuvelier, age 50, a PR guru in the prime of life, casually presses the button in an old-fashioned elevator. The ad said “Luxury apartment for rent to wealthy bachelor. No dogs”. When the elevator stops suddenly between the 4th and 5th floors, Charles thinks it has just broken down. In fact, like in a video arcade, the game is just beginning. It is set to run for several days. Who is this woman jeering at him from the upstairs landing? Is she the landlady, subjecting him to some weird ordeal, or the Game Mistress? But then, what is the game?