Bénédicte, a journalist who has returned to her hometown of Nantes, is searching for the child who was taken from her by her parents when she was a teenager. Her work plunges her into the heart of three gripping and moving investigations that explore family ties, led by a woman determined to uncover the personal truth behind the news stories.