True to his practice of blending tradition with experimentation, the artist opens a new chapter with Spectacular: Jonathan Yeo’s Art in Augmented Reality. In this immersive Spectacles experience, his work comes to life - transforming and responding to visitors, and shifting the act of contemplation into active participation. The journey culminates in a personal surprise: before leaving the exhibition, each visitor departs with a unique creation, a lasting extension of their encounter with Jonathan Yeo’s universe.