Mehdi, 30, still lives with his mother in the projects and his future is uncertain. One day, he wins a small amount of money in the EuroMillions lottery and dreams of making it grow, thanks to his talent for poker. He chooses Monaco, the city of fairy tales, and assumes a false identity, posing as a member of the Moroccan royal family, to blend into the landscape. There he meets Elena, a charming 25-year-old woman who also has many secrets... When appearances deceive us...